mandag, maj 18, 2020

Gaven til mig selv

Jeg glædede mig som et lille barn til at komme i gang og få klippet alle kanter rundt omkring i haven og også uden om vores grund. Hvor det dog pyntede! Og hvor jeg nød, at min nye hjælper også tager ukrudt og små selvsåede træer! På en halv times tide fik jeg ordnet så meget, som det ville have taget mig mange dage med min lille håndklipper og uden denne græstrimmer.  Et område med stikkende ukrudt blev til en fin lille græsplæne. 

Sådan en akku-trimmer skulle jeg have købt for mange år siden.  Vi købte nemlig en lækker Bosch græstrimmer i går i Jem & Fix.  Jeg fik mig også et par gode nye havehandsker. Her skulle der jo så have været et billede af mig gående rundt og klippe ukrudt og flagrende høje græskanter ...  

I stedet for er her et bilede af mig med mine nye genbrugs-briller.