fredag, september 03, 2010

Guide til livet

Nye bøger
Der er netop udkommet fire letlæste bøger med gode råd inden for livet, kærligheden, råd til forældre og til jobbet. De er skrevet af Richard Templar, som er et nyt navn for mig. Han er en britisk bestssellerforfatter, og så bliver jeg altid lidt skeptisk, men jeg må sige, at han har taget mig med storm. Jeg kan nemlig godt lide den måde, bøgerne er bygget op på med korte afsnit og en ganske kort opsummering bagefter. Jeg har ikke nået at læse dem alle fire, men især de to, der hedder ’Guide til kærligheden’ og ’Guide til livet’ er jeg begejstret for. Kan man få for mange kloge ord om kærligheden og livet? Jeg kan ikke.

Her er lidt af indholdfortegnelsen for 'Guide til livet', men de første afsnit af alle bøgerne ligger på forlagets hjemmeside.

Guide til livet