lørdag, december 15, 2018

Julepost og julemarked hos Camilla Plum

J eg hygger mig med at skrive julekort og julemails i disse dage. Her er nogle af kortene, jeg selv fik sidste år. I går prøvede jeg en anden version - at ringe til et familiemedlem i stedet for, og det blev til en meget lang og hyggelig snak. Selv om det er dejligt at skrive og at få julepost, så er det noget andet at tale sammen.

I sidste weekend var vi på julemarked hos Camilla Plum på Fuglebjerggaard. Det småregnede, og der var mudder overalt - ja, så meget, at vi måtte køre bilen direkte hen i en vaskehal bagefter. Fuglebjerggard er efterhånden ikke charmerende og pittoresk, men nærmest faldefærdig.

I forgårs var der Lucia-optog i kajakker på kanalen i Frederiksværk. Kajakkerne var pyntet med lys og julehalløj - virkelig festligt. Det var Frederiksværk Ro- og Kajakklub, der stod bag. Det ville jeg gerne have vist billeder af, hvis mine billeder var blevet gode.