tirsdag, juli 10, 2007

Moi

Ella har bedt mig afsløre 8 ting om mig selv, som ingen kunne ane. Så på med vanten:

  1. Jeg er født i fiskenes tegn, og jeg synes, fisk smager afskyeligt.


  2. Min mormor var husholdningslærerinde og havde sin egen husholdningsskole. Min mor og min moster blev husholdningslærerinder, og jeg har selv gået på husholdningsskole i tidernes morgen. Det forhindrer mig ikke i at være meget lidt interesseret i madlavning.


  3. I USA købte jeg engang en gammel convertible på en bilkirkegård og kørte rundt i den i tre uger. Bagefter solgte jeg den med fortjeneste.


  4. Jeg var engang på Nordkap.


  5. Jeg læser mange bøger – på én gang.


  6. Jeg har været ansat samme sted i 39 år. Jobbet fik jeg, fordi jeg kom fra et hjem med klaver.


  7. Jeg blev gift for 21 år siden med en mand, der havde den samme bil og det samme kamera som mig. Det holdt.


  8. Jeg har et barnebarn på 2 år, der hedder Isabella.


  9. Jeg synes, man skal være venlig mod alt levende, og jeg gør mit bedste for at efterleve det hver dag.
Hov, det var ni, men det står enhver frit for at stryge den ene!

Tak for udfordringen, Ella. Jeg så, at Irene opfordrede de første otte læsere, der så indlægget, til at være med på spøgen. Det er snart et stykke tid siden, så jeg inviterer hermed de otte sidste ...