tirsdag, marts 12, 2013

Eftersøgning ...


Vi har fået isnende koldt vejr igen, og fuglene er næsten umættelige. Jeg havde lige gået og troet, at foråret var kommet, men må være lidt mere tålmodig. Til gengæld har vi haft masser af sol de sidste dage.

Jeg har haft den store glæde at finde en ven fra min barndom på Facebook, og en anden af min barndomsvenner er ved at undersøge, om han kan opspore en af vores fælles legekammerater fra vejen, hvor vi boede. Der brainstormes på alt, hvad vi kan komme på for at finde hende igen, og jeg er meget spændt på, om det lykkes. Her kan Facebook jo kun bruges, hvis piger har beholdt deres slægtsnavn, og de i det hele taget er på Facebook. Desværre har jeg ikke noget billede af Pusser, men hvis du skulle google dit kælenavn kan du her se, hvordan jeg så ud dengang ...