lørdag, januar 19, 2019

Hillerød og en tur i tidsmaskinen

Fredag havde vi det smukkeste solskin efter tre meget mørke dage. Det fik min indre lysvampyr til at ville ud at gå tur, og vi valgte en travetur rundt om Slotssøen i Hillerød. Det er en af mine yndlingsture. Slotsparken er meget varieret - der er flere søer med andefugle og meget andet at kigge på. Vi var også en tur i byens genbrugsbutikker. Dem er der mindst fem af plus loppesupermarkedet Kirppu.

Traveturen gennem byen fik mig til at mindes de mange blogtræf, vi har holdt - blandt andet i Hillerød, på Frilandsmuseet, i København og senest i Køge i 2013. Jeg mindes også et helt forrygende blogtræf på vinbaren Bibendum i Nansensgade, hvor vi var 25 bloggere, der mødtes. De fleste af dem, der bloggede dengang, blogger ikke mere. Mange er gået over til Instagram og/eller til Facebook.

Men jeg kan virkelig savne de mange hyggelige blogtræf ...