søndag, februar 24, 2019

En særlig dag

Ind imellem kigger jeg på nogle af mine gamle billeder - de virkelig gamle - og jeg forstår næsten ikke, at jeg har levet så anderledes et liv, end det vi alle har nu med computer, iPad, mobiltelefon osv.

Da jeg var 13 år, var jeg med mine forældre og lillebror i England for at besøge vores engelske familie i Butleigh, Somerset. Billedet her er fra en fiskedam, familien havde i haven, og som vi unge mennesker sejlede rundt på i robåde. Huset hed Fishponds, som man bruger i England med at give huse navne.

I dag har jeg fødselsdag, og det skal fejres, men desværre ikke med min engelske familie. Jeg håber at se dem snart igen ❤

Her nederst er det et billede fra jeg var 9 år og på tur rundt i Danmark med min far, min fætter og min tante. Min mor havde næsten lige fået min bror, så hun ville helst blive hjemme. Det var hende der havde syet den fine røde kjole. Hun var dygtig til at sy og syede også en stor del af sit eget tøj.