onsdag, juli 08, 2020

Fødselsdag i Dyrehaven

Vi har været en tur i Dyrehaven - det kan jeg virkelig anbefale. Vi skulle finde på en måde at holde en forsinket fødselsdag for mig, fordi den rigtige dag forsvandt i sygdomstågerne. Der havde jeg ellers planlagt at invitere familie og venner på en hyggelig lille restaurant i Holte. Men alt måtte aflyses. Og så lukkede alle restauranter på grund af coronaen.

Og nu var vi så pludselig i begyndelsen af juli, men den store festivitas var jeg ikke rigtig klar til - min bror og hans kone måtte vi dog bestemt se. En pludselig indskydelse gjorde, at valget faldt på Peter Lieps Hus i Dyrehaven som det helt rigtige sted at fejre min runde fødselsdag på en sommerdag.

At det så regnede var ikke helt med i planen, men smukt er der i al slags vejr. Peter Lieps Hus har traditionel gammeldags mad, og der havde jeg ikke været før.