lørdag, juni 19, 2021

Stranden, fuglebad og loppemarkeder

Her er det bedste sted at være, når det er 30 grader varmt!

Der er mange, der har gavn af et fuglebadekar i haven. Det har fx pindsvin og egern. Jeg har også set en grævling drikke af det. Og dagen lang bader fuglene i karret, så vandet på bare en enkelt dag må skiftes  - eller den smule vand der er tilbage, når alle har drukket vand og været i bad :-)

Nu begynder loppemarkederne så småt igen, og det er noget, jeg virkelig har savnet! Der er loppemarkked ved Fredensborg Rådhus hver søndag resten af juni og igen fra august til 12. september.  Jeg var der i søndags, og det er et ret stort og pænt loppemarked.  Jeg fik mig bl.a. en Marimekko regnfrakke :-)

Og den 1. august begynder Gentofte loppemarked igen på den store parkeringsplads lige ved Charlottenlund Station.