søndag, september 12, 2021

En slags dagbog :-)

Færre og færre af min blogbekendtskaber skriver blog længere. Men det hjælper vel ikke at klage over det? Jeg vil i stedet for skrive mere som en dagbog, og måske er det mest for mig selv.

Jeg har købt billetter til at se den nye danske film Margrethe den Første

Læser Lotte Kaa Andersens 'Den inderste kerne', som jeg anbefaler på det varmeste! Bogen handler om  verdens første kvindelige seismolog og er en biografisk roman om Danmarks ukendte verdensstjerne, matematikeren og jordskælvseksperten Inge Lehmann (1888-1993).

Fryder mig over de mange selvsåede hjulkroner i haven.

Nyder hjemmebagte glutenfri boller af havre- og boghvedemel. Det føles SÅ godt at spise glutenfrit.

Været i Holte Havn med en god ven på en smuk dag med 25 grader og blå himmel.

Hørt Skønlitteratur på P1 med Lone Hørslev, der fortæller om sin bog 'Halvt i himlen'.

Nu kan man se de fineste spindelvæv hver morgen ...
Og så har jeg fået nye briller!