tirsdag, august 11, 2020

På Frilandmuseet til en walk and talk

Jeg har været en tur på Frilandsmuseet med en god ven. Der kan jeg godt lide at gå og snakke med folk, jeg holder af. Jeg har en forkærlighed for gamle huse fx byhusene i Helsingør og på frilandsmuseerne rundt omkring. Flere af mine venner og veninder bor nær ved, og så det er oplagt at mødes der til en hyggelig walk and talk.

På Frilandsmuseet kan man se høns, geder og får af gamle danske landracer og rødbrogede køer. Jeg så en del små dyrebørn: gedekid, gæslinger og lam - og folk sad rundt omkring på tæpper i græsset og nød deres medbragte mad. Det er dejligt at se, at dette skønne sted bliver brugt! Vi havde madkurv med og spiste vores frokost med udsigt til en smuk gård

Jeg har årskort og kommer på Frilandsmuseet så tit, jeg kan :-)