fredag, maj 28, 2021

Noget af det bedste - og et spørgsmål

Noget af det bedste, jeg ved, er at gå lange ture i naturen. Jeg kan blive helt ekstatisk over at se nogle smukke gamle træer som fx disse rødel. Se bare barken! Den ligner næsten barken på det træ, man får kork fra. Og ud over synet på sådan en travetur, er der lydene og lugten. Her gik vi ad Chr. Winthers Sti i Holte til Vaserne i Birkerød. Vi har gerne mad med hjemmefra på vores vandreture.

Noget andet, jeg nyder, er gode film, serier og bøger - ja, og havearbejde. I øjeblikket ser jeg krimiserien 'Hvide Sande' på dansk TV2. Og jeg er i gang med at læse en trilogi om Dansk Vestindien af Mich Vraa: 'Haabet', 'Peters kærlighed' og 'Faith'.

Jeg kan pludselig ikke længere kommentere på flere Wordpress-blogge ved at skrive min URL, navn og email. Det kan man kun med en Wordpress-konto. Jeg er kørt fast i at løse problemet og vil blive meget glad, hvis nogen har gode råd.