tirsdag, marts 01, 2011

Familie og gamle kærester


Jeg er familiemenneske om en hals - og jeg kan næsten ikke få nok, selv om jeg også har et stort behov for at være alene. Jeg holder af at vide, hvor hele min brogede familie er i verden, hvad enten det er på de syv have, i fremmede lande eller her i Danmark - eller nede i jorden. Jeg har fundet familie i London, i Sverige og i Sydafrika. Om kort tid skal jeg være sammen med flere familiemedlemmer, jeg ikke ser så tit.

I dag skal jeg møde min første kæreste igen efter en del år, og jeg er ret spændt. Har vi overhovedet et ord at sige hinanden? Jeg mener, jeg er jo godt gift – og det er han vist nok ikke – han taler uafbrudt, og det gør jeg vist nok ikke. Det får en chance på en café, hvor jeg lynhurtigt kan finde på et påskud til at gå igen …

Jeg har inviteret Monsieur med, men han nægter at påtage sig rollen som anstandsdame, så nu må vi se, hvad der sker :-)