søndag, november 23, 2008

Nu er det jul igen

Julehjerter under opsejling
Hovedgaden i Frederiksværk er blevet pyntet op med julehjerter og gran i løbet af ugen. Monsieurs nye mobiltelefon skulle afprøves, og det blev til dette billede, der viser, at telefonen kan andet end at sms'e forprogrammerede beskeder :-) Jeg synes, at det er lige tidligt nok med julepynt i gaderne, kunne de ikke have ventet bare en uges tid? Men kulden er da kommet, som om vi var midt i december allerede. I dag har jeg tænkt mig at begynde på mine julekort - jeg skal skrive 41, så de må fordeles over de næste uger.

Vi skulle have haft besøg i dag, men min veninde er desværre blevet syg, så pludselig står dagen åben for muligheder. Allerførst skal avisen pløjes igennem og kaffen nydes.

Er der andre i blogland end mig, der stadig skriver julekort?
Rigtig god søndag til jer derude.