torsdag, december 10, 2009

Den dejligste julegave

iPodJeg har allerede fået en julegave - og den er jeg rigtig, rigtig glad for. Monsieur blev vist træt af, at hans iPod var fast udstationeret hos mig :-) Nu har jeg min egen iPod, men det er jeg vist den eneste i hele blogland, der først får nu. Til gengæld er mit navn indgraveret på bagsiden, så der ikke er noget at tage fejl af!

I øjeblikket bruger jeg den mest til at høre det enestående, lille program, der hedder Den lille yoga nidra - Helheden i din natur. Hvis man er stresset, er det en måde at komme fuldstændig ned i gear på ingen tid, og man falder stensikkert i søvn. Jeg begriber ikke, hvordan Swami Janakananda bærer sig ad. Måske er det noget hypnotisk - jeg er i hvert fald fuld af beundring.

Og så skal jeg have hørt en lydbog af Elsebeth Egholm, 'Vold og magt', som ligger på dr.dk som podcast, og i gang med mere systematisk at høre alle Jette Harthimmers spændende interview, blandt andet om Martinus.

Bruger du podcasts?