fredag, december 04, 2009

Hej igen

Solnedgang
Nu prøver jeg langsomt at vende tilbage til blogland. Tusind tak - jeg er meget rørt over alle jeres kommentarer! I går blev min far bisat, og det blev en enestående varm og god oplevelse. En stor del af familien og næsten alle hans venner var med. Bagefter samledes vi 50 mennesker på Frilandsmuseets restaurant.

Det vil vare adskillige dage, før jeg får kigget rundt hos jer alle sammen, for jeg er mentalt fuldstændig udmattet. Lige nu sidder jeg med en Yoga Nidra øvelse i ørerne. Det er meget smukt og fyldt med naturlyde - lige hvad jeg har brug for efter en uge, hvor jeg har ligget vandret i luften. At lægge den sidste af sine forældre i graven er noget af det mest udmattende, jeg har været ude for.

Ha' en rigtig god fredag alle sammen! Jeg når kun at kigge ganske lidt rundt i dag og i morgen, fordi jeg blandt andet skal til advokat og rydde op i min fars hus.