søndag, december 06, 2009

God søndag

Fodring ved Kaningården
Når man pludselig er blevet det ældste slægtsled i sin nærmeste familie, begynder eftertænksomheden at melde sig. For hvad er det, man gerne vil nå at opleve i sit liv? Hvad er vigtigt at bruge sin tid på, og hvad er spild af tid? Det er sådan noget, der har rumsteret i mit hoved, mens jeg ryddede op i min fars hus, vendte hvert et fotografi, hver en bog, sorterede gamle breve osv. Jeg fandt ting, jeg ikke anede eksisterede, og masser af rod og snavs. Det har været en barsk proces, hvor jeg har tabt mig flere kilo - men det gør ikke spor. Nu er jeg fit for fight og helt slank om livet igen :-)

Jeg sidder og skriver takkekort til et utal af mennesker, men fra i morgen begynder jeg at kigge rundt til jer andre igen. Rigtig god søndag til jer alle! Og tusind tak for alle jeres dejlige kommentarer!

Vi gik en lang tur i den smukke skov Luknam i går, og billedet af fårene er taget ved Kaningården.