fredag, august 20, 2010

Glæden ved motion

Parkacoat
Parkacoats med ternet foer - jeg er helt solgt! Gudrun Sjödén rammer igen noget i mig. Den ville være god at have på, når jeg er ude at cykle. Nu har jeg fået en cykelcomputer, og det er altså sjovt! I går cyklede jeg 13 kilometer, ud over at jeg slog græsset med håndkraft, så jeg fik da motion nok. I dag vil jeg lytte til en podcast med Chris MacDonald, som jeg har fundet på Jette Harthimmers spændende hjemmeside. De to taler blandt andet om, hvorfor motion er så vigtig, og hvordan man passer bedst på sin krop, sin hjerne og opretholder et godt humør. Om ensomhed, stress, antidepressiv medicin, kost, kosttilskud, vitaminer, søvn, rygning, disciplin og viljestyrke.

Pony
På cykelturen i dag kommer jeg forbi ponyen her og den gamle frikirke, som nu er den smukkeste blomsterbutik. Jeg skal bruge en buket i morgen ...

Grøn blomsterbutik