lørdag, august 08, 2009

En varm sensommerlørdag

MadamePyha, heldigvis er Blogger oppe i dag - det var da en sand gyser i går aftes.

Jeg tror, det bliver en smuk dag igen, varm og solrig. DMI lover op til 27 grader, og det er lige varmt nok efter min mening. Men det går jo ikke at klage, vi skal nyde sommeren, så længe den er her.

Da jeg gik aftentur i går, så jeg, at der allerede er ved at være modne brombær. Og landskabet har skiftet karakter, fordi markerne nu er høstet - der står kun de bare stubbe tilbage. Selv ved 19-tiden var det stadig meget lunt, og jeg kunne gå med bare arme og mærke solens varme.

Jeg læste i Politiken for et nogle dage siden, at solbriller er komplet unødvendige. Her gik jeg og troede, at det var vigtigt at bruge solbriller, hvis man ville passe på sine øjne. Det har optikerne bildt os ind i årevis - men øjenlægerne siger, at det er uvidenskabelig salgsretorik. Noget andet er jo, at det er ret smart, hvis man ikke nåede at lægge øjenmakeup :-)

Rigtig god lørdag til jer derude!