mandag, september 12, 2011

Krøller eller hjælp af fladjern

Jeg er blevet indfanget af et glattejern – har nemlig aldrig sluttet fred med mine krøller. I årevis trak jeg dem ud, selv om det var en omstændelig proces, men opgav til sidst og lod håret krølle. Det er slut nu, bare tænd for fladjernet, og 10 sekunder efter er det varmt. Sidegevinsten er et blankere og blødere hår.


Frisøren anbefalede et ghd, så det rettede jeg mig efter. Det er godt nok hundedyrt, men det har keramiske plader, som ikke ødelægger håret og er lækkert og nemt at bruge. Håret bliver holdbart glat, og det troede jeg slet ikke var muligt, når man har naturkrøllet hår. Jeg kan endda gå ud i fugtigt vejr, og håret er stadig glat. Jeg ville bare ønske, at jeg havde kendt til eksistensen af glattejern meget tidligere.

Og nej, jeg får ikke procenter … :-)