lørdag, september 06, 2008

Eftertanke

Ind imellem undrer det mig, at man kan genere så mange mennesker ved at poste et ganske uskyldigt blogindlæg, som tilfældet er. Måske er jeg mere naiv end de fleste, i hvert fald har jeg normalt ingen glæde ved at fortælle andre, at de tager ganske fejl, hvis emnet er almindelig hverdag uden bid i. Jeg føler en forskel på mænd og kvinder og undrer mig over hvorfor. De mænd, jeg møder i blogland, er vennesæle og jeg får lyst til at give dem et knus - i min enfoldige verden er det ikke et must at skabe problemer for mig selv. Når mine veje skilles fra mennesker, jeg har kendt længe, gør det ondt i mig. Jeg kender en del blogge, jeg holder mig langt fra, fordi hensigten med dem er at skabe problemer – og ærlig talt jeg gider dem ikke. Måske man skulle gå over til at skrive om mad – og strikkeopskrifter. Nå nej, så mister jeg et fællesskab med mine mandlige blogvenner.

Hvis I har lyst til at kommentere, er I velkomne. Jeg har sagt, hvad jeg har at sige.