lørdag, september 27, 2008

Velvære

Jeg nød at se Vild med dans i går, det er første gang i denne sæson, jeg kigger med. Szhirley var bare helt utrolig, tænk at man kan blive så dygtig på kun to måneder.

Bagefter faldt et gammelt Alt for damerne ned og bad om at blive læst. Og da opdagede jeg, at det da vist er alt for længe siden, jeg har fortabt mig i sådan et. Det var hyggeligt at læse om nye dufte, tøj og gode råd. Egentlig ser jeg stort set aldrig et dameblad, men der var faktisk en del underholdende læsning.

Hvad skal det dog ikke ende med? At jeg ser Vild med dans hver fredag aften og køber et dameblad hver uge? Men måske savner man et mere positivt univers, når man bliver bombarderet med bankkriser, bomber, dødsfald og andre ulykker i en uendelighed.

Rigtig god lørdag til jer derude :-)