onsdag, september 16, 2009

Genopladning

Sensommer
Det er nu godt med en fridag midt på ugen. I går var jeg fuldstændig brugt op, da jeg fik fri - i øjeblikket holder jeg nemlig skansen alene, fordi min makker har fri i en måned, og det er lige heftigt nok. I frokostpausen nåede jeg kun lige hen på Metro-stationen for at hente gratisaviserne og at møde en and.

I Metroexpress læste jeg, at man i Japan har kæledyrscafeer, hvor man kan slappe af i selskab med blandt andet kaniner og katte. Der er mange steder strenge restriktioner for, om man må holde kæledyr i almindelige hjem. Ja, jeg har jo heldigvis min egen kæledyrscafé herhjemme - med to bløde og som regel kælne katte, der gerne lader sig nusse :-)

Fridagen skal vist bare bruges til at lade op i igen og til en lang cykeltur. Den bliver ren mig-tid :-)