tirsdag, september 15, 2009

Mig-tid giver energi og overskud

Mark
Vi bruger masser af tid på familien, jobbet og hjemmet, men husker vi også at prioritere os selv? Mange kvinder glemmer at afsætte tid til at være alene og at gøre lige præcis det, de har lyst det.

Mig-tid er alt fra fem minutter til en hel weekend, men udfordringen er, at vi ikke kan smide ansvaret væk. I gamle dage kunne kvinder ikke bare sidde med ledige hænder, og det gælder faktisk også i dag.

Man kan forebygge stress ved at fokusere på mig-tid. Det behøver ikke at være en times meditation eller tre timer i fitnesscenteret, og det underlige er jo, at mænd altid finder tid til sig selv.

Mig-tid er ikke forbundet med bestemte formål
Mig-tid giver energi
Mig-tid giver glæde og ikke krav

Husker du at sørge for mig-tid til dig selv?