torsdag, februar 03, 2011

Bordkort og i biffen

Hr. Solsort
Nu kan det heldigvis ikke vare længe, før vi kan høre solsorten synge igen. I dag har jeg planer om at finde bordkort til en fest, vi skal holde. Jeg har kigget lidt på Vistaprint, og der er så mange muligheder, at jeg bliver helt svimmel. Det skal bare være enkelt og noget med natur eller blomster. Har I gode ideer?


I dag skal jeg også i biffen og se Mike Leighs ’Another year’, som har fået fine anmeldelser rundt omkring. "Ligegyldigt hvor meget personerne kvajer sig, så moraliserer Leigh aldrig og kommer heller ikke med svar", har jeg læst et sted.

Hvis nogen har lyst til vide lidt mere om filmen, så er her en lille appetizer:

Over fire søndage, og fire årstider, får det lykkelige midaldrende ægtepar Gerri og Tom besøg af deres nærmeste. En fast husgæst er Gerris drikfældige kollega, Mary, der ikke kan skjule sin skuffelse over at være evigt single. Hun bliver jaloux, da parrets søn om efteråret fremviser sin nye kæreste, og stemningen tager endnu en drejning, da en vinterbegravelse roder op i gamle familieanliggender.