lørdag, februar 05, 2011

Mange oplevelser på én dag


I Gentofte Kino er der et kæmpe akvarium og en hyggelig indretning med borde og stole og gamle filmplakater. Det er næsten lige som i Kosmorama i Frederiksværk. Jeg holder meget af biografer med atmosfære, og hvor man kan få en god kop kaffe inden, man skal se film.



Da jeg kom hjem efter at have set ’Another year’, så jeg programmet på DR om de tynde modeller, 'Bag Facaden' på modebranchen, der bruger piger ned til 13 år. Jeg var rystet, for vi hørte om pigernes spiseforstyrrelser - og om presset. Branchen har ellers i årevis lovet at gøre noget ved problemet, men programværten havde taget en badevægt med på modeugen og vejet pigerne. Programmet sendes også 4/2, 7/2 og 8/2.

Jeg har aldrig fået set, Jacob Holdts Amerikanske billeder. Men nu er der mulighed i Imperial. Dog skræmmer længden på 3 timer og 40 minutter mig, så jeg tæller lidt på knapperne.

Den kønne unge dame her nåede jeg også at være sammen med, inden dagen var omme. Det er mit barnebarn Isabella :-)