torsdag, november 10, 2011

Dejligheden

Udsigt
Jeg strækker altid hals, når vi kører forbi Dejligheden, der ligger ved Bramsnæsvig - i Hornsherred ved Ejby. De høje skrænter giver en fin mulighed for udsigt over halvøen og vigen, og billederne er taget på forskellige årstider.

I går hørte jeg en udsendelse med Lars Muhl på P1. Udsendelsen ligger på nettet, hvis andre skulle have lyst til at høre om healing. Muhl taler med Anders Laugesen om initiativet 'Hearts and Hands'. Jeg blev opmærksom på Lars Muhl, da jeg for nogle år siden hørte en udsendelse, hvor han fortalte om sin egen helbredelse, som han også har skrevet om i 'Seeren fra Andalusien'. Gribende - simpelthen.

Jeg lyttede også til den nye Radio24syv, men indtil videre har den ikke fanget mig - jeg synes, det er lidt af en rodebutik.

Udsigt

Udsigt