torsdag, november 17, 2011

Hunde jeg ikke glemmer


Der er to hunde, der har gjort et uudsletteligt indtryk på mig – Boas her, som var min brors schæfer, og min fars golden retriever, Simba. Store dejlige krammehunde, og Boas var endda så velopdragen, at de små børn i familien kunne hive den i halen og sætte sig på den, uden at den nogen sinde bed eller snerrede ad dem. Boas havde gået til hundetræning med sine mennesker, og det kunne Simba godt have trængt til – den var absolut ikke velopdragen, men kærlig og legesyg lige til det sidste. Boas levede i begyndelsen af 80’erne og blev 9 år - Simba blev 12 og døde for et par år siden.



Min moster har haft et utal af hunde - her er det Lulu med sine fire hvalpe ...


....og charmetrolden Buster, som var min tantes sidste hund. Da den døde, mente hun, at hun var for gammel til at få en ny.


Er der hunde, der har gjort et uudsletteligt indtryk på dig?