lørdag, juni 21, 2008

God lørdag til jer alle

I dag er der klassefest, og derfor er jeg først ved bloggen igen søndag – helt sikkert en god oplevelse rigere.

Jeg skal til stor frokost og fest med nogle af dem, jeg har gået i skole med siden 5. klasse. Jeg glæder mig til at se mine klassekammerater igen og udveksle oplevelser. Det har været meget spændende hver gang at høre om, hvad de har oplevet siden sidst - rejser, børn, flytninger, nye job, drømme, glæder - og ikke mindst historier fra vores skoletid. For eksempel den om, hvordan en oversættelse af en latinsk tekst var så langt fra det korrekte, at læreren spurgte, om det var nu, indianerne kom ind i den anden puniske krig ...

Hver gang vi ses er der kommet spændende invitationer til besøg, sidst i Dubai og denne gang i Sverige.

Vi ses i morgen! Ha' en rigtig dejlig lørdag.