søndag, juni 08, 2008

Udfordring ...

En lille søndagsudfordring fra Nille ...

1. Hvad lavede du for 10 år siden?

Jeg var i færd med at flytte nordpå til det sted, jeg bor nu – ude på landet tæt ved Kattegat og Liseleje. Det har jeg ikke fortrudt, og jeg nyder at have naturen helt tæt på og kunne følge årstiderne. Jeg arbejdede, hvor jeg også gør nu, i en stor medievirksomhed. Min mor var meget syg af brystkræft og døde få måneder efter. Det var et stort tab, og jeg tænker stadig på hende hver dag.

2. Hvilke 5 ting er på to-do-listen i dag?

Det er søndag – jeg har gjort rent og lavet Sister Bondes krydrede postej. Der er nok til i morgen også. Jeg har været på stranden med Monsieur. Jeg tjekker ikke arbejdsmail på en søndag – men den private tjekkes, og jeg skriver med veninder. Og så var der lige bloggen, haha …

3. Disse snacks kan jeg godt lide:

Blandede rissnacks, der heder Orient-mix, men det er nu ikke mange snacks, jeg spiser.

4. Ting jeg gerne ville gøre, hvis jeg var milliardær:

Jeg ville have et kæmpe dyreinternat, hvor jeg sørgede for tilskadekomne dyr. Lidt lige som mine to helte på Nærum Vildtplejestation. Jeg ville redde planeten fra forurening og sætte ænder ud, der var kommet til hægterne på min vildtplejestation.

5. Steder jeg har boet:


Født i på Frederiksberg og vokset op i Virum. Som 18-årig flyttede jeg hjemmefra og købte min første bolig, som var en ejerlejlighed i Lyngby. Jeg har også boet i Ejby ved Glostrup, og i Allerød.

6. Disse 5 vil jeg gerne vide mere om:

Jeg ved ikke, hvem der fået udfordringen, så tag den, alle der har lyst …