søndag, februar 22, 2009

En rask og rørig mand i køkkenet

Sort/hvid
I dag er det sort/hvide ting, vi viser frem.

Jeg har valgt at fortælle om Monsieurs forklæde, fordi jeg elsker at se en rask og rørig mand i køkkenet, der tryller lækre retter frem, mens jeg kan lave noget andet. Og det er ikke fordi, jeg ikke kan lave mad - jeg har lært det fra grunden – men det interesserer mig absolut meget mere at spise maden ;-)

Jeg har en stor kærlighed til udskårne, afrikanske figurer, og her er én af dem, jeg har samlet. Jeg har også en forkærlighed for hæklede tasker, der kunne være lavet i Afrika, og denne her er fra Esprit og er et loppefund til næsten ingen penge. Ja, jeg er vist kommet til at røbe det før – jeg er ret vild med loppemarkeder.

Mit ur er fra Ole Mathiesen, og jeg holder meget af det helt enkle design. Det er egentlig et herreur, men jeg har kun brugt herreure, så længe jeg selv har kunnet bestemme.