onsdag, februar 11, 2009

Sne over by og land

Jeg turde næsten ikke åbne øjnene, da jeg kiggede ud af havedøren. Meteorologerne havde lovet store mængder sne og tudet os ørerne fulde siden i går morges! Og hvad ligger der så? Forkølede 2 centimer sjasket tø-sne, der garanteret er væk i løbet af dagen. Jeg håber, jeg kan nå at tage nogle billeder, for det ser jo smukt ud på buske og træer. Er der også sne hos dig?

I går aftes så jeg 'So ein Ding’ på DR2, og det vil jeg varmt anbefale. Hver uge giver Nicolaj Sonne gadgetnyheder og i denne uge om wifi-radioer, der kan afspille netradio. Tv-programmet kan videopodcastes.

Dagens store udfordring bliver, at Sofus skal på smalkost. Han er simpelthen blevet for fed, men det er han ikke enig med mig i.

Vil du være med til den lille leg fra i går med tre ting fra dit liv?

Jeg vil ønske dig en dejlig onsdag :-)