søndag, marts 01, 2009

Sommer på vej

Heste
Da jeg vågnede for lidt siden, var det lyst, og fuglene sang. Det er dejligt at mærke, at dagene er blevet længere, og at fuglene er i forårshumør. Det smitter af på mig. Jeg skal ud at bevæge mig i dag, løbe eller gå, og give huset en ordentlig overhaling. 'Livvagterne' har jeg droppet, men jeg hørte 'Krøniken' køre i baggrunden i går, og det var et hyggeligt genhør.

Nu er 'Sommer' på vej som hørespil fra på søndag den 8. marts. Radioserien tager sin begyndelse, hvor den sluttede på tv, og alle hovedroller bliver spillet af de samme, som medvirkede på DR1. I alt er der 10 afsnit af en halv times varighed på vej til radioen - og i de nye afsnit er Jakob og Mille flyttet ind i den gule villa.

Radioafsnittene af 'Sommer' bliver sendt søndage klokken 11.30. Derudover vil 'Sommer' også kunne hentes som podcast fra P1's hjemmeside.

Jeg er på, hvad med dig?