lørdag, juni 27, 2009

God lørdag til jer derude

Valmuer
I dag har jeg næsten kun én ting i hovedet, og det er er vores blogtræf klokken 17 i Hillerød :-) Desværre er der lige kommet et afbud fra Leif, og Donald skriver, at han ikke ved, om han kan nå at være med, så vi bliver måske kun 10.

Men der er jo mange timer til, og jeg kan nå at luge i haven. Jeg har undret mig over, at der stort set ingen dræbersnegle er og heller ingen myg. Hvad mon forklaringen er?

Nu vil jeg fundere lidt over, hvad jeg skal tage på - kvinder har jo aldrig en trævl, vel? Heldigvis er problemet blevet en del mindre, fordi jeg netop har ryddet op i mit klædeskab, så der er pinlig orden (så længe det varer). DMI lover fuld sol og 25 grader, pyha, det er lige i overkanten efter min mening. I går aftes var der 27 grader i vores stue, selv om alle døre stod åbne. Selv kattene lå og 'stønnede' over varmen på den bare jord.

Jeg vil ønske dig en dejlig lørdag. Hvad har du af planer for dagen?