onsdag, juni 10, 2009

Sjove navne

To forretninger
Ja, det er et mærkeligt billede, ikke? Men det regnede og jeg sad inde i bilen - og så var det, jeg så skiltene: 'El-Skov', som er en elinstallationsforretning, og 'Den helt rigtige bager'. Er det ikke nogle skønne navne? Jeg er også vild med vanvittige vejnavne, og vi har en del heroppe i Halsnæs kommune. Hvad med 'Den korte vej' fx?

I dag har jeg fri, og om lidt går jeg i krig med ukrudtet, som vælter op i øjeblikket. Rådyret med ungerne har lige været på besøg, men hun havde kun en unge med. Jeg håber de to andre stadig lever og har det godt.

Om 1½ uge har jeg sommerferie, og jeg glæder mig som et lille barn. Tre ubeskrevne uger kun med nogle få planer, blandt andet udstillingen 'Til bords med kongen' på Esrum kloster. Og et blogtræf :O)

Ha' en dejlig onsdag!