mandag, juli 28, 2008

Støn

Jeg har en rigtig god følelse indeni. Mit lydstudie er blevet flyttet på bare én dag – men hvilken dag!

Der er svedt tran, men alt ser nu ud til at virke, selv om mindst 6 kokke har været med til at fordærve maden i mange timer. Nu står det der, studiet, og foran et vindue!!! For mig er det en livsnødvendighed at have lys – jeg tror det betyder meget mere, end mange er klar over. I alt for mange år har jeg henslæbt arbejdsdage i rum uden vinduer og havde hver vinter en følelse af mismod, som var yderst ubehagelig.

I weekenden udtænkte jeg en plan, som jeg fik afsat her til morgen, og nu sidder jeg her og er glad for, at jeg orkede at tage tyren ved hornene og foreslå noget helt andet, end systemet havde besluttet. Jeg solgte min idé og kan leve højt på følelsen længe.

Jeg har ikke haft et sekund til at kigge rundt hos jer andre. Men jeg lover at tage revanche - det bliver nok ikke i dag ;-)