lørdag, april 18, 2009

Endelig weekend

Huskesedler
Endelig er det weekend - jeg har sådan glædet mig. Det er svært at nå det hele på ugens hverdage, men i weekenden er der mere tid til alt. Nu skal alle de små huskesedler fra ugen findes frem, og jeg vil gøre et forsøg på at indhente det forsømte.

Min uundværlige Naturlommekalender fortæller, at man kan høre jernspurven synge, og at det lyder som en trillebør, der trænger til at blive smurt. Og at dagen er tiltaget med 7 timer og 23 minutter.

Min lørdag skal blandt andet bruges til at finde en konfirmationsgave til min papniece. Hun ønsker sig 'noget' til sit værelse, og det er en stor tillid at vise mig, der er så meget ældre end hende. Jeg har planer om kigge efter en gave hos GeoArt, der har et kæmpe udvalg af smukke ting fra østen. Og ellers står den blandt andet på rengøring.

Rigtig god lørdag til jer, der læser med. Hvad har du af planer for i dag?