fredag, april 10, 2009

Fredag med masser af planer

Skildpadder fra Housedoctor
Jeg har, som I sikkert ved, et blødt punkt, når det drejer sig om dyr. Det ved min blogven Farmer, der har sendt mig et link til en skøn historie om et forladt rålam, der blev fundet på en kornmark sidste år. Her er 10 billeder af den lille skat, som går hjemmevant rundt på gården hos sin herre og hans hund. Jeg kunne vist have fundet på det samme ...

Jeg glæder mig til at komme i haven i dag. Jeg vil slå græsset, luge mælkebøtter og beskære roserne. Havemøblerne trænger til træbeskyttelse, og det håber jeg, at Monsieur vil tage sig af. En ordentlig løbetur blive også nødvendig, efter al den skønne mad jeg fik sat til livs hos en veninde i går aftes. Så I forresten fuldmånen i nat?

Rigtig god langfredag til jer derude :-)