søndag, juli 05, 2009

Drømmehaven

Klematisser
Da jeg var i Lyngby i forgårs, så jeg, at der bag husene ud til hovedgaden lå den smukkeste have, jeg længe har set. Jeg har mange ideer til, hvad jeg selv kunne gøre for at få en smuk have, men det er jo nok et valg, om jeg vil have det meget smukke eller det mere vilde med mange dyr - og jeg holder mig til det sidste. Folk med fine haver må vel også rende rundt med vandkander eller haveslanger dagen lang i øjeblikket - og hvad gør de dog, hvis de er ude at rejse? Det eneste, jeg vander, er mine hortensiaer og spanske margueritter, der får regnvand fra tønden.

I dag skulle vi få mere tålelige temperaturer, heldigvis, og jeg skal gøre rent. De sidste dages hede har også gjort, at jeg er bagud med motion, og det skal indhentes ;-)

Jeg vil ønske jer en dejlig søndag!

Klematisser
Klematis