søndag, juli 12, 2009

Sidste feriedag

Himmel og fjord
Det blev sent i går, og vi kørte hjem i det sidste dagslys op langs Roskilde fjord, mens solen gik ned. Det var utroligt smukt, vi kørte langs gule og grønne marker - jeg holder uendelig meget af de lyser sommeraftener.

Jeg ved ikke, om I kender SkyWatch, men det er en blog, hvor man kan melde sine billeder til af himlen og skyerne - noget jeg har set, at flere af de norske bloggere har gjort. Jeg har netop prøvet selv for første gang med det forrige billede.

I dag er det min sidste feriedag, og den skal nydes til sidste sekund. Jeg har ikke de vilde planer, kun lidt rengøring, en lang travetur og at lave et lager af mad til fryseren, så der er lidt nemt at tage op i de næste dage. Det ved jeg, at jeg vil sætte pris på, når hverdagen begynder igen i morgen.

Har du spændende planer for din søndag?