mandag, juli 06, 2009

Sidste ferieuge

Udsigt
Nu er der kun en uge tilbage af min ferie, desværre. Jeg har fået smag for at sove, til jeg vågner uden vækkeur, og smag for ikke at være afhængig af, hvad klokken er. Det er en dejlig følelse at lade dagen flyde af sted og at bruge mere tid på bare at være og iagttage. For lidt siden så jeg et rådyr ligge og sove ude i haven, og jeg er dybt imponeret over den tillid, den viser os.

Men nu må jeg nok hellere økonomisere med de sidste syv dage og have en form for plan. En af dagene skal jeg være sammen med to tidligere kolleger, der har fundet mig på Facebook. Det glæder jeg mig til - jeg har ikke set dem i mange år. Buskene i haven trænger til beskæring, og vinduerne skal pudses. Men der skulle jo gerne være tid til lidt tant og fjas også - måske en biograftur. Tænk, jeg aner ikke, hvilke film, der er oppe i øjeblikket, men I går aftes så vi 'Calender Girls' en sød og smuk film.

Rigtig god mandag til jer der læser med :-)