lørdag, juli 25, 2009

Rigtig god lørdag

Go-Cards
I går spiste vi på café Eventyr i Hillerød, og jeg fik lidt nye Go-Cards med hjem til min samling. Hylden med de sjove kort trækker i mig som en magnet, og jeg synes det er en fin idé at sprede et budskab fra annoncøren via postkort. Og mon ikke der bliver sendt mange flere kort, når de er gratis?

Senere i dag skal jeg være sammen med en dejlig veninde, som jeg har kendt, fra vi var ganske unge. Hun er enlig, og jeg må indrømme, at jeg har prøvet at sætte hende ved siden af en mine gode mandlige venner, som også er alene i håb om, at sød musik ville opstå. Men det skete desværre ikke. De er ellers begge rigtig gode venner af mig og bestemt ikke 'tomgangsvenner'. Gad vide om man egentlig kan tillade sig at være Kirsten Giftekniv ...

Nu vil jeg gå ud og hente aviserne i postkassen og nyde kaffe og morgenmad.

Rigtig god lørdag til jer der læser med!