fredag, juli 03, 2009

God fredag

Sommer
Når jeg åbner døren ud til haven om morgenen, vælter den dejligste duft af vild jasmin ind i huset. Og tænk, planten har nu også fået blå blomster! Jeg har nemlig måttet sætte min store tropiske snerle udenfor - den væltede ned på gulvet med et kæmpe brag, fordi den havde fået overbalance. Nu står den ude ved siden af jasminen, som ser ud som om, den har både blå og hvide blomster.

I dag truer DMI med 28 grader i København og Nordsjælland, pyha, og netop i dag har jeg en aftale med en kusine, jeg ikke har set i masser af år. Hun udvandrede til New Zealand, hvor hendes mand er født, og vi skal på café i Lyngby sidst på formiddagen. Jeg glæder mig meget til at snakke gamle dage og at høre om hendes liv nu.

Rigtig god fredag til jer, der læser med ;-)