fredag, marts 16, 2012

Smukke kopper - og haveterapi

Thekop
To af disse yndige kopper fandt jeg i min fars gemmer, og de må stamme fra den ældre generation af familien. Nede under står der 'Persian ware, hand-painted', og de udstråler en dejlig ro set med mine øjne. Blomsterne er forskellige hele vejen rundt og minder mig om, at jeg glæder mig til at få fingrene i jorden igen, til at arbejde i haven og mærke den helt særlige ro, det giver. Haveterapi må være en af de bedste måder at finde ro på. I dag har jeg beskåret roser og givet plænen en kærlig overhaling - balsam for sjælen.

Frøken Frida opfordrer os til at vise vores smukkeste og bedste vintage-kop! Eller den vi foretrækker frem for alle andre kopper. Et loppefund, en kop vi har arvet - eller bare den allersmukkeste og bedste kop.

Thekop

Thekop