lørdag, november 08, 2014

Julekort, nisser m.m. på årets BogForum


Jeg har været i Bella Center for at opleve årets BogForum, og det var spændende! Mia var så sød at give mig fribilletter, og jeg så hendes flotte stand for Anglofilia og Skønne Dage. De to berømte kunstnere, Arne og Carlos, var kommet fra Norge med deres fantastiske strik: julekugler, hjemmesko, sweatere, dukker og meget mere. De sad og strikkede, mens kvinder flokkedes om dem. Forlaget Koustrup & Co. havde en stand, hvor jeg kunne have købt det hele! Det er dem med de vidunderlige kort bl.a. med billeder af blomster og fugle. Jeg købte fine, gamle julekort med hjem, selv om jeg ikke længere skriver så mange som tidligere.

Der var også et væld af interviews med forfattere. Jeg overværede blandt andet et interview med Anette Harbech Olsesen og Sif Orellana, der fortalte om deres venskab og om deres kogebøger.

Jeg vil lige nævne, at jeg ikke kan kommentere hos mine blogvenner, der bruger WordPress (Jørgen, Karin og Kim - det er blandt andre hos jer, prøv at se i spamfilteret). Kommentaren bliver simpelthen væk!