tirsdag, juni 26, 2018

Vandmangel

Jeg vander og vander, og nu er regnvandstønden tom igen! Haven ser sølle ud lige bortset fra der, hvor jeg vander: sommerfuglebuskene, roserne og mine højbede med blandt andet mamelukærmer, morgenfruer, lilla valmuer og hjulkroner. Bregnerne er ved at visne ned og også min ellers så fine fjerbusk.

Og så til noget helt andet!

Jeg havde aldrig troet, at jeg nogen sinde ville komme på SnapChat! Men man må jo være der, hvor ens barnebarn er. Teenagere bruger ikke sms, telefon, Facebook og Skype - i hvert fald ikke min teenager og hendes omgangskreds. Og så måtte jeg jo sætte sig ind i SnapChat! Men Musical.ly giver jeg dog afkald på indtil videre. Man kan nemt komme til at bruge en stor del af sin vågne tid, hvis man som mig også er på WhatsApp, Facebook og Instagram.