mandag, december 31, 2018

Tilbageblik på mit 2018



Mit 2018 har været med mange gode oplevelser - men også nogle triste.


Til de gode hører, at min søn er flyttet hjem til Danmark igen efter et år i Dubai og 10 år i Sverige.

Jeg har fået to nye rigtig gode venner.

Min folkeskoleklasse har holdt fest igen - det gør vi hvert andet år.

I løbet af året har jeg haft nogle hjertevarmende oplevelser sammen med Bella - blandt andet i Tivoli og senest på Frilandsmuseet.

I september var vi til et brag af et bryllup på Fyn hos vores gode venner. De har købt et gammelt hus i Veflinge vest for Odense.

I påsken havde vi besøg af en del af vores engelske familie. Vi besøgte Louisiana sammen - et sted de holder meget af.

Jeg har læst nogle uforglemmelige bøger blandt andet Troels Kløvedags 'Alle mine morgener på jorden' og Jesper Wung Sungs 'En anden gren'.

Men året har også budt på tab. Vi har desværre mistet en rigtig god veninde og min svigerinde - og en veninde fra teenagetiden fik en blodprop i hjernen i januar, og nu er hendes liv vendt fuldstændig på hovedet.

Vejret i 2018 bød på den varmeste, længste og mest tørre sommer i mands minde. Jeg glæder mig til foråret - og til sommeren, som vældig gerne må blive en anelse køligere :-)