søndag, januar 06, 2019

Nogle gange er det bedre at bruge hovedet

Bella og jeg havde aftalt at tage på bytur sammen for at finde en julegave til hende, og vi havde en virkelig hyggelig eftermiddag i Lyngby. Der er udsalg overalt - det måtte jo udnyttes, og hun viste mig alle skoene i alle sportsforretningerne 😊 I mine øje lignede skoene alle sammen hinanden, men det gør de jo nok ikke for hende 😊 Hun ønskede sig kun to ting: kondisko og vinterstøvler.

Da vi havde travet rundt i mindst en time, tog vi et break hos Joe & The Juice, som hun elsker, og bagefter gik vi over i Magasin. Hendes store ønske var korte sorte støvler af mærket UGG, som er hot i øjeblikket. De er temmelig dyre, men hun havde fået to gavekort i julegave, og det afgjorde sagen. Hun blev ovenud lykkelig.

Det undrer mig stadig, at hun kan multitaske og både være på sms, Instagram og SnapChat, mens hun snakker med mig. På et tidspunkt spurgte jeg hende, om hun bruger Rejseplanen på nettet - hun er nemlig meget på farten. Hun svarede, at det gør hun, men at det nogle gange er bedre at bruge hovedet 😊