torsdag, oktober 10, 2019

Et kosteligt syn

Hannibal sad i det åbne vindue og holdt øje med fuglene. Pludselig så han spurvehøgen og fløj gennem luften for at fange den - men nåede det ikke. Hvor ville jeg gerne have taget et billede af Hannibal på jagt. Jeg bryder mig ikke om, at han i ny og tager en fugl, men med spurvehøgen er det en anden sag :-)

Ind imellem ligger blogland næsten øde hen. Jeg tror, mange har droppet bloggen og bruger Instagram i stedet for. Jeg synes sagtens, man kan være begge steder - min profil er her, og jeg håber, at mine blogvenner vil give sig til kende, så jeg kan følge dem på Instagram :-)

Jeg vil varmt anbefale Naturlommekalenderen. Det er en lille lommebog med 365 små dagstekster om, hvad der sker i naturen netop nu. Der er artiklerne om dyr, planter, insekter, fugle og naturfænomener.