tirsdag, februar 28, 2012

Børnekomfuret og Loppefabrikken


Da jeg besøgte vores Loppefabrik her i Frederiksværk, så jeg dette fine børnekomfur, som mindede mig om min barndom. Jeg har vel været omkring 10 år, da jeg fik et dukkekomfur med spritbriketter, som man kunne lave rigtig mad på. Det har jeg brugt meget med min barndomsveninde Inger. Selv om vi stod med ild, var der ingen der blandede sig, og vi lavede gudskelov aldrig ulykker :-)

Hvis du bor i Nordsjælland kan jeg varmt anbefale Loppefabrikken. Der er møbler, nips, gamle ting, nyere ting, tøj, tæpper, billeder, porcelæn, glas og meget mere. Heidi, der ejer stedet, køber dødsboer og finder skønne ting på loppemarkeder rundt omkring. Og hjemmesiden er nu også en netbutik. Der er åbent torsdag til søndag fra 12-16 på Strandvejen 25a.